Warm... - Reisverslag uit Jiaozuo, China van jobrademaker - WaarBenJij.nu Warm... - Reisverslag uit Jiaozuo, China van jobrademaker - WaarBenJij.nu

Warm...

Blijf op de hoogte en volg

20 Mei 2014 | China, Jiaozuo

Hallo allemaal,

Nog steeds is het erg moeilijk om wat internet bij elkaar te schrapen hier in China. Maar via een omweg toch even een update na alweer bijna twee maanden.

Ik ben weer hard aan het trainen, wat niet eenvoudig is met de lokale temperatuur van 30 graden elke dag.
Gelukkig waait het meestal wel en is het te harden, maar makkelijk is het niet.

Ik ben nu bijna klaar met m'n eerste wapen vorm, waarna ik volgende week waarschijnlijk met m'n vierde vorm begin.

Verder ben ik nu teamleider, wat inhoudt dat ik de leiding heb als Shifu afwezig is, de nieuwe studenten train, 's ochtends de warm-up doe en het tempo aangeef tijdens oefeningen.

Dit komt o.a. doordat ik nu de langst studerende persoon in de groep ben maar ook omdat Shifu zegt dat ik het met de juiste energie en houding doe.

Verder gaat het leven hier verder, het is wel een komen en gaan van studenten deze maand, er gaan er 10 weg en komen er 11 bij, druk druk dus.

Ook is het nieuwe schoolgebouw bijna klaar. (Volgens de Chinese versie van het woord klaar.) en volgens Shifu verhuizen we deze week nog. (Dit betwijfel ikzelf overigens wel.) Maar goed.

Ik zal z.s.m. weer van me laten horen. Tot dan!

---
Xx

  • 20 Mei 2014 - 12:01

    Robbert Jan:

    Goed weer van je te horen! Ga zo door. Job is the Boss!!

  • 20 Mei 2014 - 13:13

    Marc Rademaker:

    Lieve Kerel, wat fijn dat we toch stukje blog kunnen ontvangen, is erg leuk.
    Lekker dat warme weer. Kan de verwarming tenminste uit en de douche op koud..
    Of zit dat in het nieuwe gebouw allemaal wel?
    Afijn teamlijer is geweldig. Hoelang voordat je Shifu bent of moet je dan Chinees
    worden.?

  • 21 Mei 2014 - 01:01

    Browr Dick:

    Mooizo Job, met het hockeyteam hebben we het er al veel over hoe we volgend jaar alles gaan winnen dankzij de stokvechtende enforcer met super conditie Job.

    We wachten met grote interesse op een volgend bericht

    Broer(tje) Dick

  • 21 Mei 2014 - 14:21

    Oma :

    Job. stoere kerel, was blij weer wat van je te horen! Kan je met die hitte ergens zwemmen of biedt een koude douche ook al wat soelaas? Verheug me op je terug komst. Misschien heb je dan je 11e vorm al! Kus Oma Grady

  • 27 Mei 2014 - 11:01

    Opa Jan:

    Laat ik nou toch bijna medelijden met je krijgen. Dat die Chinezen jou zo verschrikkelijk afbeulen. Schande eigenlijk. Ik wil eigenlijk naar ze toekomen om ze een lesje te leren. Maar bij nader inzien lijkt me dat toch niet verstandig. Je bent zelf mans genoeg heb ik de indruk om zelf je mannetje te staan.
    ik ben erg benieuwd in augustus te zien hoe jouw spiermassa's zich ontwikkeld hebben.
    Groetjes, Opa Jan

  • 24 Juni 2014 - 01:48

    Gijs:

    Super man, lekker bezig. mooi om e thoren

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 07 Jan. 2014
Verslag gelezen: 249
Totaal aantal bezoekers 7427

Voorgaande reizen:

12 Januari 2014 - 14 September 2014

China 2014

18 Maart 2014 - 26 Maart 2014

Vietnam 2014

Landen bezocht: